Elämä on ihmisen parasta aikaa sanoo Pekka Sauri

Hämeenlinnan Vihreiden järjestämä keskustelusarja Valintojen äärellä jatkuu mielenterveysteemalla, kun apulaiskaupunginjohtaja, psykologi ja kolumnisti Pekka Sauri saapuu vuorostaan Raatihuoneelle keskustelemaan mielenterveydestä.

Saurin otsikkona on “Onko elämä ihmisen parasta aikaa – selviytyminen epävarmuuden maailmassa”. Hän on luvannut haarukoida tavallisen ihmisen mahdollisuuksia mielekkääseen elämään nykysuomessa globalisaation aikakaudella. Muiden tehtäviensä ohella Sauri on kantanut huolta mielenterveyspotilaiden hoidosta ja oikeuksista, esimerkiksi vaatimalla hoitotakuun laajentamista myös mielenterveysasiat kattavaksi.

Tilaisuus pidetään Hämeenlinnan Raatihuoneella tiistaina 18. maaliskuuta kello 18-19.30. Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Valintojen äärellä –keskustelusarjan tarkoituksena on tarkastella päivänpolttavia asioita, ajankohtaisia ilmiöitä sekä niiden liittymäkohtia omaan arkeemme. Huhtikuussa sarjassa keskitytään yhä ajankohtaisemmiksi muuttuviin maahanmuuttoasioihin. Tällöin Raatihuoneelle saapuu Hämeenlinnan Vihreiden kutsusta keskustelemaan maahanmuutto- ja eurooppaministeri Astrid Thors, joka on luvannut lähestyä aihetta otsikolla Maahanmuuttajat tulevaisuutemme tekijöinä.

Lisätietoja antaa tarvittaessa:
Tapio Hakaste
Hämeenlinnan Vihreät ry
p. 050-3568328

Kevään tilaisuudet:

Onko elämä ihmisen parasta aikaa
Apulaiskaupunginjohtaja Pekka Sauri
18.3.2008 klo 18-19:30